سختی گیر آب یک سیستم فیلتر است که برای بین بردن محافظت از بالای کلسیم و منیزیم که باعث ایجاد آب سخت می شود ، کار می کند. چون که آب را از طریق سختی گیر آب جریان می دهد ، سیستم این مواد معدنی آب سخت را فیلتر می کند و آب را نرم افزار می کند پس سیستم سختی گیر آب را به جریان می اندازد تا لوله کشی کند کند.

سختی در آب چیست؟


آب سخت حاوی محافظت بالایی از مواد معدنی ، یعنی کلسیم و منیزیم است. کلسیم و منیزیم به دلیل ساختار شیمیایی خود را به راحتی با انواع دیگر فلزات پیوند می خورند. با گذشت زمان ، این پیوندها به چیزی تبدیل می شوند که در واقع می توانید ببینید ، به عنوان مثال ، باقی مانده است روی سر دوش شما!

در حقیقت ، این نام آب سخت از طریق رسوبات معدنی سخت شده است که این نوع آب از خود به جای من می فرستد. با گذشت زمان این رسوبات می تواند به تجربه تجمع یافته ، مسدود شود یا حتی باعث شود مواد مخدر بخورند و باعث ایجاد مشکل در لوله کشی شوند. رسوبات آب سخت می تواند در دیگهای بخار و بخاری آب گرم تجمع کند و باعث می شود از کارآیی کمتری استفاده شود و از آنها استفاده شود.

به طور خلاصه داستان کوتاه ، آب سخت می تواند تأثیر منفی ماندگار بر روی هر سطحی که روی آن جریان دارد ، از طریق یا از طریق آن وارد شود.

سختی گیر آب چگونه کار می کند؟


باور نکنید یا نرم افزارهای آب بسیار شبیه ربا هستند. در یک آهنربای میله ای سنتی ، یک انتهای آن "مثبت" و دیگری "منفی" است. اگر شما اجازه دهید بگوییم شما دو بار ربا دارید و سعی می کنید هر دو انتهای مثبت را به هم متصل کنید. چه اتفاقی می افتد؟ آنها فقط را دفع می کنند. هر چقدر هم که سعی کنید ، برقراری ارتباط با آنها غیرممکن است. اما ، چه اتفاقی می تواند افتتاح شود که اگر یکی از گزینه های مثبت دیگری است که شما می توانید آن را منصرف کنید؟ آنها بلافاصله متصل می شوند ، اسنپ!

این واقعیتی که چیزهای مثبت و منفی جذب می شود ، ایده آل ترین حالت نرم افزار آب است.

کلسیم و منیزیم ، دو عامل اصلی سختی گیر ، هر دو مولکول با بار مثبت وجود دارد. و فقط که آب را از طریق سیستم نرم افزار نرم افزار پمپ می شود ، از یک فیلتر برای دانه های سختی گیر رزینی با بار منفی عبور می کند. درست مثل آهن ربا ، همانطور که آب سختی از طریق دانه های رزین حرکت می کند کند - مخالفان جذب می شوند. ضربه محکم و ناگهانی!

و این نیز به طور معمول اعمال می شود که سیستم خود را بازسازی کند (یا تمیز کند). در حین بازسازی ، آب و نمک (با بار مثبت) از طریق دانه های رزین شسته می شود. با بازگشت به مثال هانربا ، بارهای مثبت در نمک ، کلسیم و منیزیم وجود دارد که همه آنها را فعال می کند. کلسیم و منیزیم از دانه های رزین جدا شده و همراه با آب نمک تخلیه می شود.

چگونه می توانم فهمید که به سختی گیر آب نیاز دارید؟


در خانه خود به دنبال برخی از رایج ترین علائم آب سخت بگردید:

پوسته ای معدنی مانند در شیر شیر آب یا سر دوش شما ایجاد شده است
جزئیات صابونی در سینک ظرفشویی ها یا دیواره های دوش شما جمع می شوید
لباس سفت پس از یک بار لباسشویی
پوست تحریک شده یا خشک و موهای کسل کننده پس از دوش گرفتن
همچنین روشهایی برای آزمایش حرفه ای آب سخت وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت بامین تهویه خود تماس بگیرید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع سختی گیر در لینک روبرو : سختی گیر